adultload.ws

Модернізація вищої освіти в державі є об'єктивною необхідністю. Адже на порозі XXI століття ми стали очевидцями безпрецедентного зростання уваги до вищої освіти, розширення її функцій і ролі в суспільстві. Сьогодні вона розглядається у цивілізованому суспільстві не тільки як інституція задоволення фахових потреб особистості, але й як духовна необхідність.

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ
№ 49 від 23.01.2004 р.

 

Берлін 2003

"Створюючи Зону вищої освіти Європи"
Комюніке конференції міністрів вищої освіти
Берлін, 19 вересня 2003 року.

Преамбула

19 червня 1999 року, через рік після прийняття Сорбонської декларації, міністри вищої освіти 29 Європейських країн підписали Болонську декларацію. Були узгоджені важливі спільні кроки для розвитку ефективної та єдиної Зони вищої освіти Європи у період до 2010 року. На Празькій конференції 19 квітня 2001 року міністри збільшили кількість задач та підтвердили свій намір про встановлення Зони вищої освіти близько 2010 року. 19 вересня 2003 року міністри вищої освіти з 33 Європейських країн зібрались у Берліні для того, щоб переглянути досягнуті успіхи, та встановити пріоритети та нові задачі на наступні роки, маючи на меті прискорення реалізації проекту створення Зони вищої освіти Європи.

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ
№ 481 від 15 червня 2004р.

 

1. Інтеграція російської вищої школи
в загальноєвропейську систему вищої освіти: проблеми і перспективи
Рекомендації міжнародного семінару

2-3 грудня 2002 року на базі Санкт-Петербурзького державного університету згідно з наказом Міносвіти РФ від 14.10 2001 N 3582 відбувся міжнародний семінар "Інтеграція російської вищої школи в загальноєвропейську систему вищої освіти: проблеми і перспективи".

 

Текст Болонської декларації та список країн,
міністри освіти яких її підписали
Спільна декларація міністрів освіти Європи

 

Узгодження структури системи вищої освіти
в Європі (укладено чотирма міністрами Франції,
Німеччини, Італії і Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії)

 

КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ
від 24 квітня 2003 року № 5/5-4

Про проведення педагогічного експерименту щодо
запровадження кредитно-модульної системи
організації навчального процесу у вищих навчальних
закладах III-IV рівнів акредитації